miércoles, 3 de noviembre de 2010

3º ESO: "GRANDES" TRABALLOS.

Xa sodes máis os que tedes os tres primeiros "pequenos" traballos rematados e, polo tanto, os que podedes comezar co voso "gran" traballo...
Velaquí van os temas propostos por se alguén aínda no escolleu o seu...

1. Os traballos de Hércules.

2. Os amores de Apolo.

3. "Monstros" na mitoloxía grecorromana.

4. As aventuras de Perseo.

5. Eros e Psique.

6. Orfeo e Eurídice.

7. O rapto de Perséfone.

8. Zeus e Europa.

9. Píramo e Tisbe.

10. O xabarín de Calidón.

11. Diana e Acteón.

12. Teseo e o Minotauro.

13. Os "condeados" na mitoloxía grega: Sísifo, Danaides, Tántalo e Ixión.

14. Xasón e Medea.

15. Ulises e Penélope.

16. Venus e Adonis.
DATAS: tedes todo o mes de novembro para facelo. En decembro teredes que expoñelo na aula.
¿QUE HAI QUE FACER? Unha presentación en powerpoint sobre o mito que máis che guste dos propostos...
MÍNIMO: 8 diapositivas.
MÁXIMO: 15 diapositivas.
¡¡Cantas aventuras, amores, desamores, traxedias...!!

14 comentarios:

Debi dijo...

yo me pido os amores de apolo ;D

Debi dijo...

yovana se pide ulises y penelope :)

heitor dijo...

yo me pido los monstruos de la mitología grecorromana

tamara dijo...

eu elixo o rapto de Perséfone.

Manuel Durán Jeremy Jones dijo...

os doce traballos de heracles

luis llano dijo...

eu vou facer o traballo das aventuras de perseo

Vespino f9 dijo...

Olvidadevos de falar do Xabaril de Calidon que vou falar eu jajaajajajajajajaja

francisco perez dijo...

yo hablare de Xason y Medea

heitor dijo...

yo me pido los monstruos de la mitologia grecorromana

heitor dijo...

ya estoy acabando mi trabajo

Pedro Buján dijo...

teseo e o minotauro
:)

Paula dijo...

amores de apolo.
^.^

Paula dijo...

amores de apolo.
^.^

heitor dijo...

ya acabé por fin mi trabajo :)...